testing update blog for respon

testing update blog for respon





Produk KING SERUM (Nyatakan No Sijil KKM) ini diasaskan oleh syarikat 100% milik usahawan bumiputra yang berdaftar di Malaysia - Amsentric Sdn Bhd (1269567-K) yang telah didaftarkan pada tanggal 23 Februari 2018. 

Dari beberapa siri pengalaman perniagaan-perniagaan enterprise kami 5-6 tahun yang lalu, terlahirlah idea produk KING SERUM ini. Dari pengamatan kami, dapatlah kami nyatakan di sini bahawa masalah yang dari dulu lagi telah memberi impak besar pada keharmonian sesebuah institusi rumahtangga khususnya hubungan kelamin antara sang suami dan sang isteri.

Dapat kita lihat sendiri dari beberapa laporan keratan akhbar yang saban hari menyatakan lelaki lemah syahwat di ranjang, hasrat isteri tidak dapat dipuaskan, punca penceraian yang tidak dapat dibendung dan berbagai-bagai lagi impak yang pada asalnya kecil sehingga menjadi besar tanpa disedari.

Di sinilah niat dan idea kami akhirnya terealisasi. KING SERUM merupakan sebuah jenama bagi set rangkaian produk lengkap yang dirumus khas untuk melengkapi kebahagiaan rumah tangga dengan ramuan bahan-bahan asli yang sesuai dengan kehendak pasaran dan gaya hidup masa kini. Semua produk diperbuat dan diperhalusi daripada 100% bahan-bahan asli organik yang berasaskan herba, tanaman semulajadi dan mempunyai kelulusan ujian makmal daripada Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM). Produk muslim yang semestinya halal, bersih, selamat dan suci sesuai untuk keperluan dan kegunaan harian.

Bagi kami berhubungan intim ini sudah menjadi hal yang wajar dan lumrah dalam hubungan antara pasangan suami-isteri. Bahkan ibarat sudah menjadi hal yang wajib dilakukan untuk keharmonian rumah tangga. Ini selaras dengan impian syarikat kami yang hadir sebagai salah satu ejen penambah nilai untuk memperbaiki apa yang kurang baik menjadi bertambah baik seterusnya memastikan sang suami terus menerus dicintai sang isterinya.

Apa kata Anda?

KLIK BUTTON HIJAU DIBAWAH INI UNTUK BELI PRODUK KING SERUM PERFORMANCE GEL.

ORDER SEKARANG.
Wasap kami untuk mengetahui ada promosi @ tidak